onsdag 28 oktober 2009

Till min blivande.




















Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår och alla min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.
Kärleken är så förunderligt stark, kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut ur den hårdaste mark som sol över mörka gärden.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.

<3

9 kommentarer:

Måd - My Precious Home sa...

Den vackraste av alla - Har du lyssnat på "Rolf Wikström" när han sjunger den "Mitt hjärta är Ditt" - om inte GÖR DET. En av mina absoluta favoriter :o)

Kram o Natti
Måd

Nattmia sa...

Den är så vacker..

Kram
Mia

Angels, roses & white homes sa...

Hej! SÅ vackert snyft hihi kram

hemma hos lilla mej sa...

Den är så himla vacker.Ha en skön onsdag kramiz ~~~~~~RITA~~~~~.

Livet på Berget sa...

Vacker! Nu fick jag en tår i ögat.
Må gott!
Kram
/Sara

Lilla Provence sa...

Alldeles alldeles underbart:)
Ha en fin onsdag
Kram sari


http://www.lillaprovence.se

Karin / Livsluft sa...

Så vackert, så vackert!Man blir nästa alldeles tårögd för det känns genom bloggen att du verkligen älskar "din blivande". Ljuvligt vackert! Såg att du satt upp dig som följare på min blogg. Va roligt :-)))och va glad jag blir att du tycker om min sida!
Ha en riktigt fin dag och hoppas ni får det riktigt härligt tillsammans du och din mamma!
Stor kram/Karin

Nyanser av vitt sa...

Så fin...
Kram Agneta

catthie sa...

Så vackert och romantiskt...:)Catthie