torsdag 29 oktober 2009

Summering av veckan hitills..

Måndags- Barnens ena kusin var här, sen shopping o lunch med samtliga barn o syrran. Lugn kväll med tv o godis.
Tisdag- Shopping med mor o barn sen hem till oss, snackade så vi fick kramp i läpparna. Mor sov över, Mysigt!
Onsdag- Shopping med mor o min dotter. Lämnade mor. Lugn kväll med tv o grönsaker..haha..godis menade jag.
Torsdag- INGEN shopping,herreguuud var har pengarna tagit vägen?? ;) Idag blir det ev is-banan med syster o kusinerna. Kvällen kommer att bli tuff,städa,tvätta mm. Måste ju ta igen det jag har ignorerat hela veckan! Är det lov så är det..
Fredag- My love kommer hem! Ska hämta honom vid stationen på em..springa mot honom med håret utsläppt o sådär svallande i luften,,kasta mig i hans armar o kyssas intensivt, länge o djupt.. haha,jag menade att barnen kommer att krama honom, tjata om ngt spel på datorn som de behöver hans hjälp med, sen när jag kramar o pussar honom så står det 3 barn o säger :"ÖÖÖhhhhrrkk sluta, folk kan SE er!" It´s soooo romantic med kids :)

10 kommentarer:

Sari sa...

Kul inlägg! Speciellt din beskrivning av fredagen!!!
Ja, här skulle det också behöva städas.... Imorgon kommer farmor och farfar, så jag ska nog ta och börja lite idag...
Ha det bra! Kram Sari

Angels, roses & white homes sa...

Hej Hahha jag du du är för härlig, bra inlägg hahaha! Speciellt den där med fredagen ahahha! HA en bra dag kram

Nattmia sa...

Ha ha.. Vilken härlig vecka.. Men jag känner igen det sista.. Skall påminna mina barn när de pussas om hur piiiinsamt det är ;-)

Ha nu en bra torsdag utan shopping ;-)

Kram
Mia

Livet på Berget sa...

Låter som en bra vecka och fredagen blir nog speciell:). Ja barn kan vara riktiga romantikdödare.....de tar kraften ur en också så man orkar inte med romantik heller alla gånger:).
Trist med städning, det ska jag också göra idag + handla mat och kanske jag hinner in 5 min på loppisen som ligger bredvid mataffären:)
Kram
/Sara

Laura sa...

Hej på dig gulliga du!Haha jag fnissade för mig själv jag med när jag läste din kommentar om fredagen. Våran är braa 1½ och han gillar redan inte när vi pussas. Han blir avundsjuk och skall vara med... hihi. Ang din fråga om jag kunde få tag i något liknande för förvaring av diskmedel: ja det kan jag och har redan beställt! Jättefina burkar för förvaring av både pulver och tablett diskmedel. Vill du kan jag skicka bild. Annars kommer jag lägga ut dem inom kort i butiken.

Kram på dej!

Nyanser av vitt sa...

Ha ha vad roligt du skriver
kram

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Oj, som du har shoppat! :o)
Jo, Det var ju Henke Larssons sista match igår och bl a Rod Stewart hade flugit dit för att hylla honom. Tror de är kompisar från Henkes Celtic-tid. Min man var bland sponsorerna och i deras lilla resturang steg alltså Rod in och sjöng 2 sånger, jag är bara så avundsjuk! :o)
Ha en härlig helg,
Lydia

bc owner sa...

Härom dagen hittade jag din tävling.
Lämnade snabbt en kommentar, vidare tillbaka tillbaka till min egen blogg, länkade till tävlingen och så var jag förvirrad som vanligt. Hade inte huvudet suttit fast så hade jag förmodligen glömt det också nånstans.

Nu har jag iaf suttit lugnt och kikat runt på din blogg. Du ligger numera på min bloggpromenad.
Jättemycket vackert att titta på och många skratt bland inläggen.=)

Kram Jenny

catthie sa...

Hej jag gissar att du får en toppen kväll nu när ditt hjärta är hemma. Din vecka verkar ha varit toppen - precis som det ska vara. kramar Catthie

Shabbycharm sa...

He he , du er härlig.
ha en skön helg med nyckelen i sovrumsdören;=)
kram bella