onsdag 14 oktober 2009

Snart helg!

Snart helg! Eller ja..kanske inte men mer än halva vecka har gått iallafall o det är morot nog för mig. Behöver ledigt..ledigt..ledigt..
På tal om ledigt så minns jag vår semestervecka i Bulgarien i somras. Vi var helt exalterade och längtade så att vi höll på att gå under! Dag 1-4 var great, men resterande dagar smög sig hemlängtan på oss som en liten äcklig bacill..en efter en gav vi vika för känslan tills alla var eniga (dag 5) att joo..nu hade det varit mys att komma hem! Det första 7-åringen sa när klev av planet i Sveriga var: -Åhh, mamma jag kan ANDAS igen! :)
Värmen i all ära men huuu vad jobbigt det är att andas bastu-värme i 7 dagar.
Borta bra men hemma äger!




7 kommentarer:

Emmiz här. X) sa...

Hej! tack för din fina kommentar på min blogg!
Själv har du ju en jättefin blogg!
Kul att du kunde kika in!
och kul att du tittar på mammas blogg också!
//Emma

AkH sa...

Ja, skönt med helg snart! Att få vara med familjen, barnen, och vara tillsammans är mysigt! Hellre kyla än bastuhetta, låter inte så trevligt!
Ha en skön kväll!
Anna-karin
livetharochnu-akh

Livet på Berget sa...

Ledigt, ja tack är såååååå trött...zzzzzzzzzzzzzz.
Men vad är det för fel på bastuvärme då, du är då int från Norrland de hör jag de. Kan inte riktigt smälta dina fynd även fast de inte är mina blir jag helt glad när jag ser dem. Du har verkligen gjort årets fynd.
Må gott!
Kram
/Sara

Fia... sa...

Hej!!!
Vad roligt att hitta hit =) verkligen jättefin blogg du har, och underbara bilder=)
Tack för att du lagt dig som följare hos mig, det värmer.
Ha en fin dag.
Kram Fia

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Helg ska bli superskönt för förra helgen var hektisk. Ska försöka ta det lite lugnare denna.
Håller med om det där med borta bra...
stor KRAM

Annika sa...

Visst är det så att borta bra men hemma bäst.
Men man behöver komma bort ibland för att kan njuta hemma sen.
Vad fint du hade gjort med möblerna. Vilken myssstämning :)
Ha en bra kväll, kram

Ett hus i vitt sa...

Så vackra blommor!! Och jag höll på att svimma när jag såg dina otroooligt vackra möbler i inlägget nedan... Vilket kanonfynd!! Precis ett sådant skrivbort och hylla letar jag efter... Vilken otrolig tur du har!! Kram, Anette