söndag 18 oktober 2009

Sköna söndag!

I´m Back! Ja jag förstår er oro.... rykten har cirlulerat, mail har skickats, mobilerna har gått varma o alla har undrat: "VAR är hon, har du sett henne?!!!?" Förstår er oro men
lugn lugn, jag är här nu ;)
Ni förstår, min mor har varit på besök! Sååå himla kul hade vi. Pratat, skrattat, ätit gott, druckit gott och haft supermysigt. Dagens tack går till den Blivande maken som servat oss med jätte-god mat, kaffe, vin, efterätt och tagit hand om disk mm mm. Vi satt som två drottningar hela helgen och behövde inte lyfta ett finger, NICE! (Vill ni ha tips hur man får en sådan make så maila mig ;)
Ha en underbar söndag alla.
Kram kram.

9 kommentarer:

Angels, roses & white homes sa...

Hej! ÅHHH så mysigt ni har haft det och då förstår man ju att du inte haft tid att sitta här hihih! Snäll man du har som servat er! hihi kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig helg-Är ju bättre att hadet så,än att sitta vid datorn hos oss.Gullig man har du som har fixat och grejat.Men det finns väl något som heter ge och ta `????Ha en skön kväll och en bra start på den nya kramizar ~~~~RITA~~~~.

Måd - My Precious Home sa...

Låter som du haft en ljuvlig helg!
Det är SÅ man SKA ha det:o)

Jag behöver inte fråga om hur man får en sån man för jag har redan en! :o)

Ha en fortsatt dag och njuuuuut :o)

Kram
Måd

Lantliv sa...

Åh vad härligt...så fint med en förstående man som vill ge Er tiden....tid för varandra!
Det är kärlek....

Ha en fin måndag,
kram Anne-Lee

Angels, roses & white homes sa...

Hej! Tack ja brickbordet är fint! Vi blev nöjda Pia och jag! Skönt att få njuta någon gång också! Jo tack min helg har varit bra lite fullspäckat och så med projekten men det är bara bra det. DU JAG är också glad att vara tillbaka! SKA inte skriva sånt nåt mera om att ha paus! KAN inte vara utan er hihi! Ha en bra kväll kram

Anonym sa...

Hej!

Den 8:e september har du en bild på bla en liten pippi. Vet du vart den kommer ifrån??? Jag skulle så gärna vilja ha den. Är lite pippitokig :)

Vänliga hälsningar
Sanna

P.S Du har en fin blogg

Livet på Berget sa...

Men hallå nu får du lov att låna ut honom till mig ialla fall en liten vecka. Jag behöver nån som tar hand om mig en stund:). Du får gärna tipsa hur man hittar en snäll, kärleksfull och händig man. Verkar omöjligt.... Vad härligt ni haft med mamsen. Fin bild, ni har så mysigt hus,
Kram
/Sara

LjuvligtLantligt sa...

Hej Sanna.
Bilden på fågeln..ja du.. Den och det andra på bilden är sådant jag har på min önskelista!
Men kan tänka mig att de större nätbutikerna eller tex flowerteam kan ha liknande...hittar du så tipsa mig!

Ps. Tack o välkommen åter :)

Lilla Provence sa...

Hej

så underbart ni verkar haft:)
Jag bara log när jag läste inlägget.
Och vet du?? jag har en sån fin man hemma
Kram Sari
http://www.lillaprovence.se