onsdag 21 oktober 2009

Projektet klart!

Vårt projekt är klart. Det tog 2 dagar och massor av svett och tårar! Svetten stod sambon för och tårarna stod jag för eftersom jag blev så nöjd :)
Innan hade vi bara krokar i hallen..vi har 4 barn plus deras fyramiljonertrehundratusen kompisar som alla har varsin jacka,väska,hjälm o skor. Denna giga-garderob slukar allt det där, den är även tillräckligt stor för något av barnen att bo i ifall det skulle krisa ;)
Denna giga-garderob kostade 400 pix på blocket. Dagens tack går till Blocket och damen som tröttnat på den.
Före.


Efter!

Har pimpat ena kortsidan..

Knoppar från Indiska.

Krans gjord av mig.







10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken skillnad.....Vad snyggt, ja kanon fint....Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Shabbycharm sa...

wow vilken skildnad...jättesnygt,forstår dina tårar;=)
KRAM BELLA

Angels, roses & white homes sa...

WOW WOW WOW mycket mycket snyggare i vitt! Åh så fint! ME like! Underbara kransar också och detaljer. Det där gav min en kick att måla mitt fula köksbord men jag måste ha nya stolar!! ha en bra dag kram

Livet på Berget sa...

Wow vilken skillnad! I LOVE IT, det där gjorde ni ju riktigt bra. Så snyggt du pyntat också. Precis de där knopparna köpte jag till min sekretär som jag nyss visade på bloggen. Det är ju jätte snygga. Så roligt.
Kram
/Sara

Villa Solgården sa...

Åh vilken härlig blogg jag hittat till! :)

Och vilken skillnad det blev på skåpet, helt otroligt! Har själv köpt ett vitrinskåp på Blocket som jag börjat måla vitt. Målet är att det ska bli klart till jul... :/ det går sakta men säkert...

Tokgillar möblerna du fyndade för 1500 kr!!! Speciellt det runda bordet, så vackert!

Jag återkommer!

Anonym sa...

Men,OJ..Vilken skillnad det blev!
Kanonfint..
Ha det gött
Kram/Sofia

Annika sa...

Vilken skillnad det blev. Jättefint skåpet. Kan tänka mig att du är nöjd :)
Kram

Nyanser av vitt sa...

Vad säger man...I love Blocket..gud så fin den blev. Jag tycker 2 dagar var mycket snabbt jobbat. Såna här projekt tar tid.
Sköt om dig
kram

Lilla Provence sa...

Hej Vännen,
jag har bara en sak att säga,,,guuud så SNYGGT!!!
Kan tänka mig att du är supernöjd:)
Ha nu en skön helg
Kram Sari

http://www.lillaprovence.se

Sari sa...

Åh, vad fint!!!
Nu blev jag jättesugen på att måla mitt vitrinskåpsfynd vitt på en gång! Vi hittade också det på Blocket! Sambon säger att det får bli till sommaren som målningen får ske.... Känns som om det är SÅÅÅÅ långt dit... Kan inte vänta...
Ha det bra!