fredag 30 oktober 2009

Planer för kvällen..

Som nog alla har förstått så kommer min blivande hem ikväll efter en jobb-tripp i Norge hela veckan. Denna skylt kanske borde hängas upp på sovrumsdörren då eftersom.........
DETTA kanske sker?! (se skylten nedan) Hahahhahaaa, den som designade denna skylt har INGEN fantasi..eller så är det bara jag som har ovanligt livlig?!
Kommer att fnissa resten av dagen..
Ska ut i skogen med min yngsta son snart o plocka grenar till en krans, kika in senare för ev bild av resultatet.



7 kommentarer:

Nattmia sa...

Ha ha ha.. Ja jag fnissar med dig... *S*

Ha en bra dag..

Kram
Mia

hemma hos lilla mej sa...

Hihihi.....jag skrattar och är glad idag.Vilka coola skyltar.Ha en mysig dag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Emmas utsikt sa...

Haha, det var skojigt, har jag inte tänkt på förr.... skynda dig å laga krans då, vill se. :D

Angels, roses & white homes sa...

Hej! hahhaha ännu ett roligt inlägg och skylten ahhaah! JA du! Hoppas ni får ha en riktigt mysig helg då när han kommer hem! Ska bli kul att se din krans sen! Nån dag! hihih kram

Livet på Berget sa...

Fniss nu rodnar jag lite:). Så kul ni ska ha ikäll:). hihihi, väntar ivrigt på kransen:).
Kram
/Sara

catthie sa...

:) dom skyltarna var bra - klart ni ska ta igen förlorad tid :) kramizar Catthie

bc owner sa...

Småskrattar ikapp med ditt fnissande.;-)
Har nog en smula livlig fantasi jag med. Vissa antyder det iaf. *hmm* Förstår inte vad de pratar om.

Ha det så mysigt ikväll.

Kram Jenny