tisdag 27 oktober 2009

Pioner, Rosor, Liljor..det e kärlek det!

Höstlovet är i full gång, det rusar in kompisar till barnen ideligen. Igår slog jag en halv frivolt o gick ner i spagat över en hel hög med skor ute i hallen.
Idag ska min mamma komma och sova över, skönt tycker jag eftersom min blivande är och jobbar i Norge. (snyft..)
Vi ska shoppa lite, mobba barnen, fika, promenera, prata skit om grannarna, gnälla på hunden, tjata på mig för att jag försummat trädgården, dricka lite vin och vara uppe halva natten :)
Ha en riktigt bra dag på er!
KramKram Git.

10 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Det låter hur bra som helst.

Kram Emma

Livet på Berget sa...

Så mysigt att mamma ska komma! Men tänk vad tur att de har kompisar hemma då behöver ju inte du roa dem:).
Må gott!
Kram
/Sara

Shabbycharm sa...

hei... vilken rolig dag ni ska ha,tror jag kommer innom en tur, vinen lokkar;=)hehe.
ha en skön dag och ta hand om er:=)
kram bella

catthie sa...

Hejsan låter som om du ska få en bra kväll - tror jag också ska ta mig ett glas rött - känna lugnet och koppla av ordentligt. Njut av din mors närvaro och shoppa ordenligt imorgon :) :) allt gott till dig./Catthie

Angels, roses & white homes sa...

HEJ! MEN GUD inte gjorde du väl dig illa vid fallet??? jisses! Kul med mamma på besök! Japp höstlovet är i full gång och snart slut det med! TÄNK att det är onsdag imorgon! Hhahaha ni kommer att ha det hel mysigt! shopping, lite vin mm! inte dåligt ha det så bra kram

Lantliv sa...

Ha ha det där låter som när jag umgås med min mamma....helgalet!!!
Ha det så härligt!!!!
kram Anne-Lee

Sari sa...

Det låter som ni kommer att ha hur trevligt som helst tillsammans!! Kul!
Oj, hoppas det gick bra efter den halva frivolten och spagaten!
Ha det bra! Kram Sari

Anonym sa...

Hej min älskade!

Sitter här på hotellet i lusekofteland och saknar er alla, hoppas du och barnen har det bra och får det mysigt med mamma.
Synd att man inte kan vara hemma och njuta med er på lovet.
MEN snart fredag och då e det vin och uppvärmning och hårdträning inför lördagens bus eller godis fanatiska ungar som kommer att knacka på dörren..
Ska skrämma dom så det står härliga till, e inte nöjd förrän ngn av dom har tillverkat lakritsfigurer i byxorna!! hihi

saknar er
puss älskade du o hälsa blivande svärmor!

mvh

Din emigrerade sambo!

Smultronlycka sa...

Vad härligt!Vin låter gott ;)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Anna

Kalo sa...

Mysigt!
Det är alltid skönt med support.
Tack för besöket hos mig.
Karin