fredag 30 oktober 2009

Pappsen is home!

Min blivande.(nåja en bit av honom iallafall..)
Min blivande har anlänt!
Direkt ville han börja laga mat, det får man stå ut med när han har bott på hotell i en hel vecka..då vill han göra sånt o vem säger emot? Ja inte jag iallafall.. Dessutom är han snygg när han gör det :)Tydligen vill sambon att jag ska bli fluffigare (eller full??) för han gav mig denna 1 liters Amarulan, ojojoj vad det ska drickas gott ikväll!
Ha en skön afton alla!
Kram Git.









7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Git!
Ha en trevlig kväll o vad gott med Amarula:)

Kram Jenny

Emmas utsikt sa...

Hihi, ja den flaskan tillsammans med skyltarna under är kanske en tips om vad som sker ikväll? Speciellt när han är så snygg när han lagar mat?

Goder afton!

hemma hos lilla mej sa...

vad skoj med go mat och smarrig Amarula Vad gott.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~..

Livet på Berget sa...

Ja äntligen var han hemma;), Amarula är gott, drack det första gången i Sydafrika, ett annat liv, en annan tid.
Må gott!
Kram
/Sara

Sari sa...

Åh, sån där Amarula är ju så gott!! Jag tror vi köpte en flaska för några år sedan när vi åkte båt över till Danmark. Mmmmmmm!
Skönt att din blivande är hemma igen!
Ha det så bra!
Kram Sari

Nattmia sa...

Mums!! Amarula som är så gott.. Jag har en likadan flaska som är oöppnad, får bli till att öppna nästa lediga helg om två veckor :-)

En snygg man som lagar mat är ju inte fel så njut av det :-)

Kram
Mia

catthie sa...

Hej låter som ni får en trevlig kväll :) kramar Catthie