fredag 16 oktober 2009

Nakenchock..


Vaknade kl 01 av att det lät ngt väldigt konstigt..rusade naken,förvirrad o frusen upp på övervåningen in på minstingens rum. Pojken hade krupp-anfall.. Upp med fönstret på vid gavel, (frisk luft-häver anfallet en del)upp med barnet i sittandes ställning, lugna, andas med honom..ungefär där o då inser jag hur j-vla kallt det är!! Är minst -3 ute o jag sitter precis vid förstret, naken.. Till min räddning har barnet feber som värmer en del..
Idag är jag givetvis hemma för vab, han ligger nerbäddad i soffan och skäller som en liten hund ;) (hostan låter som en hes hund)
Nåväl..nu e det Fredag o det e sååå skönt!!

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken tur att du vaknade.Hoppas att sonen kryar på sej.Ha det så gott ni kan.Kramizar ~~~~RITA¨~~~.

Angels, roses & white homes sa...

Men jisses! Tur att du vaknade å stackarn! Hoppas ni får en mysig VAB dag tillsammans och att han mår bättre nu kram

Emmas utsikt sa...

Å fy tusan, stackars liten.

Vill annars bara titta in för att önska en god helg...

Hanna sa...

Stackars liten!
Ha en bra helg!
Kram
Hanna

Hanna sa...

Men lilla skrutten då! Ja jag vet hur det är, min 8-åring får krupp när han är förkyld. Vi har varit inlagda en gång också då det inte hjälpte med medicin i ambulansen eller på sjukhuset.
Hoppas han snart blir frisk. Kramis