måndag 19 oktober 2009

Moooget!

Blivande maken i full action med att...ja vad gör han egentligen? Jo det ska ni få se när vi färdigställt det. Kan ta några dagar för det är ganska stort. Idag när vi kom hem och burit in "projektet" så gick konversationen såhär:
Jag- Åhh vad du är snygg när du är sådär händig. (ler stort)
Sambon- Mmm.. (ler)
Jag- Men har du inte glömt en sak nu?!
Sambon är nu helt tyst en sekund och sen sliter han av sig tröjan så han står där enbart i arbetsbyxor med massa verktyg..
Jag- WOHOOO, SÅ ska det se ut! (visslar o klappar händerna)
Ja ni fattar vilken mogen nivå vi är på här hemma ;)

11 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

ÅÅÅÅÅ Underbart! För en man! ;)

Shabbycharm sa...

SÅ HERLIGA NI ER......;=)
KRAM BELLA

Livet på Berget sa...

Hihihi haha, jag skrattar så jag kissar på mig:) Vad härligt å lyckliga du:).
Må gott!
Kram
/Sara

Nyanser av vitt sa...

Ha ha men det är ju en helt underbar nivå. Ska bli spännande att se vad ni gör.
Ja Fimoleran köper du på Panduro. Där har jag även köpt både bokstavsstämplarna och GodJul stämpeln. Lycka till. Hör av dig bara om du har fler frågor :O)
kram
Agneta

Anonym sa...

ha,ha...vad mysigt ni verkar har det?!
Nyfiken på ert nya projekt.
Ha en bra dag!
Kram/ Sofia

LjuvligtLantligt sa...

Hej Sofia.
Ja vi har det riktigt roligt tillsammans, så skönt med humor! Utan det så dör jag sakta inombords...
Ha en fin dag!

Kram Git.

Sari sa...

Vad härliga ni är!!!
Spännande att se vad ni håller på med för projekt!
Hoppas minstingen mår bättre nu. Usch, inte kul med krupp...
Ha det så bra! Kram Sari

Lantliv sa...

Det är bra Git....han vet vad du gillar!!!!:D

Ja helt klart så måste man ha den "nivån"...i like.....
Kul att få se va din händiga man pysslar med,
kram Anne-Lee

Sari sa...

Hej igen!
Du undrade lite över mina loppisfynd.
Allt som allt gick nog sakerna på ca 140 kr. Vet egentligen inte riktigt om det är billigt eller ej för att vara loppis.
Kaffelådan kostade 30 och den andra trälådan 20.
4-metersspetsen som satt på gardinkappan kostade 20, prisvärt tycker jag med tanke på att spetsen var ganska bred. Ramen kostade en femma. Sådant gillar jag!
Ikväll har jag målat! Ramen, kaffeburken och den andra trälådan är vita nu. Det blir nog bra!
Go´natt!

Smultronlycka sa...

Hej!!
Så kul att du vill följa min blogg!
Jag följer gärna din så jag läggeer till dig också :)
Du undrade om mitt förra jobb..
Ja jag blev verkligen less på det.
Tappade arbetsglädjen helt.
Det var så rörigt och stressigt..
Det var också inom vården.
Jag höll nästan på att bränna ut mig så att säga upp mig var det bästa jag gjort!!

Förresten..en karl i blåbyxor är inte helt fel :)
Och dessutom bar överkropp..kan det bli bättre ;)
Ha en bra vecka!
Kram Anna

Hanna sa...

Haha, det låter precis som här hemma. Fast min man går i såna byxor varje dag! Hihi.
Och du angående förra inlägget, det är faktiskt en bild på MEJ! Kramis