måndag 12 oktober 2009

Jodå..


=Jag en måndag kväll!
:)

3 kommentarer:

Shabbycharm sa...

hi hi... det ligner meg vär ettermiddag.er helt utslått;=)
tack for dom fina ord på min blogg,det varmar ska du veta.jag kommer nok fortsetta blogga, men man blir bara så utrolig ledsen att vuksna menniskor beter seg så dårligt.
kram bella

Livet på Berget sa...

Hahaha, känner igen mig.....fast igår hade jag målarpenslarna i handen som vanligt. Nu du är min sekretär helt klar! Gjode det sista 06.00 imorse innan jag ilade iväg till dagis och jobb:). Jäklars vilket jobb det har varit. Målade 2 tavelramar också, har hittat så vackra bilder att sätta in i dem ska fota idag och visa. Till helgen ska jag visa sekretären på bloggen, nu ska färgen få stå och härda några dagar.
Han en bra dag!
Kram
/Sara

Angels, roses & white homes sa...

Hej Inget har hänt mig hihii! Men jag kommer noga att ha en lite längre paus här snart. har så mycket nya projekt på gång o då hinner jag inte med bloggen som jag ska! Meddelar er när jag vet! har du haft en bra helg??? Här har det varit fullt upp! Hörs mera kram