onsdag 28 oktober 2009

Jag måste ge lite love till er...

Jag har under en längre tid enbart varit en "fluktare" på era sidor tills min kära sambo lyckades övertala mig om att skaffa en egen blogg.
Det var med stor tveksamhet som jag bestämde mig för att testa. Det tog inte lång tid innan ni alla tagit mig till er fast att jag var/är helt grön. Att logga in här varenda dag och läsa era söta, snälla, roliga kommentarer gör mig helt varm om hjärtat. Alla har sin egen prägel på sina sidor och ni ger så mycket av er själva. Jag ångrar inte för en sekund att jag gav mig in i detta (kanske sambon ångar det men jag varnade honom...) tack för att ni ger mig så mycket, tack för att ni tagit mig till er, tack för att ni finns..Tack.
Kram Kram Git.

6 kommentarer:

Sari sa...

Stort tack till dig också!!! Fint inlägg!
Ja, visst är det kul med detta bloggande! Egentligen helt okända människor, men eftersom man just ger så mycket av sig själv, känns det ju som om man känner varandra ändå! Jag fascineras av detta!
Fina ord du ägnar din blivande i förra inlägget!
Ha det bra! Kram Sari

Angels, roses & white homes sa...

HEJ! VI ÄR SÅÅÅÅÅ glada över att han lyckades övertala dig vännen! jag var likadan, tvekade och tvekade men jag ångrar inte en sekund! och TACK SJÄLV! DU ger oss lika mycket tillbaka! KRAAAAM♥

Livet på Berget sa...

Hej där bruden!
Tack själv, innstämmer med Christa och Sari.
Har lite mer love till dig inne hos mig:).
Kram
/Sara

lottens vita och gröna sa...

hej goa git! tack för din love, här får du en hel massa tillbaks...svischhhhhhh, varmkram lotten

catthie sa...

Hej vilka värmande ord - tack själv, din blogg ger värme och glädje. visst är det härligt med alla trevliga människor och alla goa kommentarer, alla har så fina bloggar. Stor kram till dig/Catthie

Nyanser av vitt sa...

Jag håller med dig. Jag har också tvekat länge men det är så kul- Jag skickar en stor varm KRAM tillbaka till dig
Sköt om dig