fredag 23 oktober 2009

Fredag!!


Godkväll alla.
Har varit på middag hos svägerskan m familj ikväll, så gott o trevligt. Vi var 4 vuxna o 9 barn, mys!
Angående höstlovet så har barnen kommit med förslag som att bada, åka skridskor och shoppa..gör gärna det..shoppar alltså ;) bada o åka skridskor får barnen gärna göra medans jag tittar på och får kramp i vink-armen. VARFÖR vinkar barn när dom åker karusell, skridskor, rutchkana, rider mm även om man står 10 cm ifrån dem?? Ska forska i detta..hiihi
Barnens mormor ska också lomma jit ngn dag o sova över så vi har minst sagt fullt schema innan lovet ens har börjat!
Ska försöka hinna kika in hos er andra imorgon o se vad ni har för er..
Kram Kram på er.

4 kommentarer:

Livet på Berget sa...

God morgon vännen!
Jag tycker det lät som ett bra lov det där. Skönt att mor din kommer så får du lite avlastning och sällskap när älsklingen är borta. Ha nu en underbar lördag!
Kram
/Sara

Angels, roses & white homes sa...

Godmorgon!Åh vilka fina ljus hållare du visar! Ja du vännen! Jag är också trött i huvudet!Och fattar inte att det kan bli så här stort!Tack snälla du för ditt stöd hhaha! Ja man härmar ju av och till bland alla saker men man ska inte dekorera exakt lika kanske vilket vi inte gjort! Och inte använt oss utav samma material heller! MEN tur att vi är olika och så är det med det. NJA jag får se om dom kommer tillbaka till butiken! Jag respekterar ju hennes syn på saken så därför valde jag att ta bort dom så vi får se! Ha nu en fin lördag! ♥ kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina ljushållare du har kanonfina.Ljuskontot är högt nu.Men det är jubara så himla mysigt med massa ljus.Ha en härlig lördag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Sari sa...

Ja, visst är det lustigt det där med vinkandet!!
Som om barnen tror att man ska försvinna någonstans... eller ?!! Intressant forskningsområde!!
Trevlig fortsättning på helgen!
Kram Sari