onsdag 7 oktober 2009


Ännu en rosenkrans, så söta men vet ej hur dom kommer att se ut när dom torkat klart. Denna är en liten halv-torris än så länge. Har ju en förhoppning att kunna hänga den sen..
Annars har dagen varit som en helt vanlig Onsdag, jobb,laga mat, handla,iväg med tösen o shoppa,läxläsning,tvätt.. det är ju inte utan att man längtar tills man blir pensionär o kanske får känna på tristessens (stavas det så??) ljuva leverne :)
Har inget nytt att meddela på avokado-fronten men håller er uppdaterade om denna gastkramande fortsättning...

6 kommentarer:

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Rosor visst är de tacksamma att torka.
Pensionär att äga dagen,det ser jag också framemot.
Kram Agneta

Livet på Berget sa...

De kommer att få plats i mitt vardagsrum så småningom. Kommer att köpa en vit ektorpssoffa och hänga dessa på väggen bakom den. Men det dröjer lite, är ju inte rik som ett troll:). Man får ha tålamod....:).
Må gott!
Kram
/Sara

Lilla Provence sa...

Hej Vännen

ett tips är att spraya "STRONG" hårspray på dom. jag gjorde så på min bröllopsbukett och den håller än:)
Ha en fin torsdag
Kram Sari

Angels, roses & white homes sa...

Hej! Har varit på Panduro idag men inte hade dom sånt inte! Måste ska vidare, meddelar dig om jag hittar självklart!! Hhahha ja inte kollar man på jeans där inte hahha konstigt. OJ magen gillar inte mjölk?? inte bra! Då var det ju bra att du inte provade byxor då haha. bra att tösen hittade det hon sökte.Ja jag mår bättre nu men ja fortfarande lite låg men det går över! Hihih Tacka git!! Gillar dig också! Haha frisk fläkt?? Tackar vännen! ha en fin dag kram

Hanna sa...

Så vacker ros krans.
Hanna

Angels, roses & white homes sa...

Hej hhaha tack! haha ja du lurade mig dit ja hahaha! Nej då jag ville dit i alla fall för dom har precis öppnat en ny här! Ja bra då håller vi ett öga båda två! Ja snart kommer dom säkert! Kolla du där så kollar jag här haha kram