onsdag 23 september 2009

Motivation.

Denna veckan o just idag har varit så kämpigt. Ibland händer det sådär mycket på en o samma gång att det känns som om huvudet ska sprängas. Man försöker att fixa, trixa o ordna men ändå räcker man inte alltid till. Denna veckan är en sån vecka.. Men på Fredag är jag ledig, då ska jag storhandla och städa, tro det eller ej men jag gillar det! Det ger mig ngn sorts inre tillfredställelse när allt är rent och kyl/frys/skafferi är fyllda inför helgen. *Längtar*
Nu ska jag krypa ner sidan om sambon som sover så sött.
Godnatt alla.

5 kommentarer:

Angels, roses & white homes sa...

Godmorgon! Ja du vännen tiden räcker inte till hur man en vrider och vänder. Kom ihåg att varva ner och inte stressa för det är ju inte kul att huvudet känns som det ska sprängas. Ha en fin dag kram

Livet på Berget sa...

Det där känner man ju igen...inte kul. Förstår vad du menar med städat och handlat. Det försöker jag också göra innan helgen så att när man kommer hem på fredag så vet man att det ialla fall är rent och det finns mat. Sedan är det ju förstås tusen andra saker man ska göra också:). Tur att det finns så mycket kul i vardagen ändå, jag blir oftast gladast för de små sakerna som tex en puss från lillskurttan, ett telefonsamtal från en vän eller kanske en ny knopp på blomman i fönstret:). Man är väl svältfödd på spänning, hahaha:).
Kram
/Sara

Livet på Berget sa...

Glömde att kommentera källaren. Det såg fantastiskt mysigt ut EFTER renoveringen:). Ni fick verkligen till det, där sover man gott kan jag tänka.
Kram
/Sara

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbart fina rosor.Försök att stressa ner,mår inte bra av att stressa.Jag hade ont i huvudet jämt förrut.Köpte en spikmatta och då blev det bättre.Skönt att städa och handla innan helgen.Men jag har börjat städa och handla på torsdagar tycker jag är båttre inte så mycket folk heller.Ha det gott haen mysig dag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Sari sa...

Usch, sådana veckor och dagar är inte kul..
Tur att det är fredag imorgon. Skönt för dig att vara ledig då!
Woau, säger jag om källarförvandlingen! Vad fint det blev! Mysigt!
Ha det så bra! /Sari