torsdag 24 september 2009

Min själsfrände.

Jag har världens underbaraste sambo. Hade tänkt skriva mer men ord kan inte beskriva vad jag känner för denna man som står vid min sida i vått och torrt. Han finns VERKLIGEN där för mig o vår familj. Jag är så lyckligt lottad (har ju oxå haft min beskärda del av skitstövlar) men denna man vet..han har fattat grejen med livet/familj och partnerskap. Inget skryt..bara sanning.. Tack för att du finns.

I love u..

(Första kommentaren nedan är från sambon, har skällt på honom att han ej får svara under mitt namn..detta skapar förvirring o skvaller såsom ifall jag har personlighetsklyvning eller bara väldigt självgod.. *Ler*)

9 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Tack hjärtat..
Det e du som gör mig underbar, du får mig att le, skratta och känna mig älskad.
Finns bara en som du... den finaste kvinnan i världen har jag vid min sida.
En familj som jag älskar, varje dag är ett steg i rätt riktning känner bara mer och mer kärlek till dig och barnen (visst... alla har vi våra mörka stunder..tittar upp mot ovanvåningen där barnen sover..;)
älskar dig så mitt allt..
Tack för att du finns i mitt liv.
/Din

Livet på Berget sa...

Å så fint, man blir glad:). Kan du klona honom och posta upp till norr skulle behöva ett exemplar:).
Må gott nu kärleksparet!
Kram
/Sara

hemma hos lilla mej sa...

Åh så underbart.Jag blir glad närjag läser om riktig kärlek.Må gott nu kärleksparet.Ha det gott och var rädda om varandra kramizar ~~~~~RITA~~~~

Anonym sa...

Hej,igen!
Vad mysigt det låter med er kärlek till varandra..Jag nyss upptäckt att "min kärlek" inte är så ärlig som han säjer!
Och gå och undra,och tänka gör en gaaalen..
Kram/Sofia

Angels, roses & white homes sa...

Hej! tack jag är så nöjd med hyllan! MEN åhh så fint du skriver!! Visst är det härligt med såna män?? har en likdan själv som alltid finns där vad som än sker. Mmm livet är härligt när man väl träffat den RÄTTA! ha en fin helg kram

LjuvligtLantligt sa...

Ja han är den rätta men vi har också haft våra stunder, vägen hit var stundtals skumpig. Sofia: Jag lider verkligen med dig, som sagt så har vi nog alla varit där ngn gång! Är ni gifta, sambos eller särbo? Vill du "prata" mer om det så kan vu utbyta mailadress..

Kram Git.

AkH sa...

Åh, vad vackert du skriver! Skönt att du äntligen har hittat den rätta efter en snårig väg dit.
Ha en underbar helg!
Anna-Karin

My precious home sa...

Hej och tack för titten hos mig! Jättefin blogg du har :o).

Ha en fortsatt fin helg!
//Kram Maud

min vita dröm sa...

Tänk att vissa ibland måste kyssa många grodor innan dom träffar sin prins....Lycka till med din prins.

Jag har också träffat en prins efter alla grodor.

Massor av kramar från Sari