fredag 4 september 2009

Mammas present.

Eftersom mamma och jag har så gott som samma smak så har jag samlat massa "pärlor" åt henne i denna plåt..balja(?) som är gräddvit med små utstansade änglar på. De här baljorna hittade jag på Jysk, ja jag köpte ju klart merän en eftersom jag blev helt wild i dem! Mamma får 1,jag 3, hur rättvist som helst enligt mig. (man skymtar en av dem uppe till höger)
I mammas balja ligger det:
*Lavendel-tvål inslaget i text-papper
*En ask med lyxig choklad
*Ett tråd/zinkägg
*En shabby kungakrona i zink att sätta i krukväxt
*Ett vackert madonna-kort
*Två små änglavingar
*Några vackra ljus
*Ett set med bad-skum,salt,tvål mm
*En uppsättning med gammeldags etiketter
*Ett block med shabby/vackra/coola bilder att tex rama in (Panduro)
*Två randiga kuddar m knappar på
*En uppsättning med vägg-ord för köket
*Två meter med sött spetsband
Ska även köpa en orkide (vit såklart, ingen trodde väl ngt annat?)
Blir inte mamsen glad så tar jag merän gärna med mig allt hem igen..men jag vet att hon kommer att bli jätteglad och bara vilja kasta ut oss för att kunna börja pyssla med sina nya saker.

Inga kommentarer: